torstai 12. kesäkuuta 2014

15 heppafaktaa :)

Eli aattelin tehä tämmösen vähä  "erikoisemman" postauksen. :))
1. Oon ratsastanut kohta neljä vuotta :)
2. Oon tippunu 4x
3. Sukkis on mun lempiponi! ♥
4. Mä oon suorittanut perushoitomerkin.
5. Mun lempikirjoja on Nummelan ponitallit : )
6. Mulla on PALJON Schleich- heppoja  :)
7. Oon ollu 3 x ratsastusleirillä ja nyt heinäkuussa on taas leiri :)
8. Mulla on 15 kepparia ja yks Puuponi, Hugo :)
9. En oo vielä kilpaillu, mut elokuun alussa on perus ratsastus merkki, eli sillon pääsee testaa kisaamista.
10. Oon ollu katrilli esityksessä :)
11.Oon hypännyt pari kertaa ja menny kerran kavaletteja! ;D
12. Oon menny TOSI monesti ilman satulaa.
13. Mun "pahin" tippuminen oli kun lensin Sukkikselta ku menin sillä ilman satulaa ja se lähti pukkilaukkaa ja lensin selältee ja Sukkis melkee astu mun jalalle ja oli vasen käsi 4 pvä kipeenä  xD
14.  Mul on astunu heppa pari kertaa varpaille.
15. En haluu ikinä lopettaa ratsastusta! ♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti