lauantai 27. syyskuuta 2014

Aino ♥ Sukkis

Mulle on tullu yks poni mun elämässä todella tärkeeksi. Se poni on erittäin persoonallinen ja tosi mukava hoidettava! En ikinä ois halunnu kasvaa sille liian isoksi, mutta nyt oon siinä tilanteessa... Kun nyt alkaa muistelemaan kaikkia aikoja Sukkiksen kanssa, niin mä muistan vieläkin mun toisen kerran kun ratsastin sillä. Olin talutuksessa maastossa ja Sukkis päättikin alkaa pukittelemaan! Olin aivan kauhuissani. Alkeiskurssilla ja vielä ensimmäisillä vakiotunneillanikin pelkäsin tuota ponia. Sitten yhtäkkiä pelko alkoi häviämään ja nyt tähän mennessä oon kokenut Sukkiksen kaa ihan mahtavia hetkiä! Monet kerrat oon sillä ilman satulaa mennyt ja parisen kertaa oon sieltä tippunutkin, välillä on menny hermo kun poni ei liiku, mutta hyvin ollaan selvitty. Katrilli, kavaletit, lähes kaikki puomitunnit, yhdet ja ainoat kisat ollaa yhdessä menty... <3 Sukkis oli mun luottoponi, mutta nyt sillä en enää mee kun korkeintaan pari kertaa... :( Tuntuu niin oudolta, mutta kyllä tähän tottuu. Toi poni on mulle niin älyttömän rakas! <33

2 kommenttia: