sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Viikonloppu Jennillä ♥

Perjantain ratsastuksen jälkeen jäin siis Jennille yöksi. Alunperin mun piti olla niillä vaan pe-la, mutta sitten Jenni sai mahtavan idean ja mä sain jäädä toiseksi yöksi! :)
   La oltiin tallilla ja lähdin iskän kanssa n. puol 14 aikoihin kaupunkiin ostamaan mulle talviratsastuskenkiä ja Jenni piti sillä välin talutuksen Allilla.
   Puoli 16 aikoihin tulin takaisin tallille ja oltiin n. 18 (?) tallilla. (Mun sormet jääty ku mun hanskat ja pipo oli Jennillä enkä ottanu niitä kaupunkii mukaa) Leikattiin kaikille tuntsareille + Hetalle, Tuulille ja Allille niskasiilit ja Jenni teki niistä semmosen jutun, jossa on kaikkien niitte äsken mainittujen heppojen jouhia teipattu ja päällä lukee aina hepan kokonimi ja kutsumanimi. :D
   Su oltiin tallilla ja mä ratsastin Allilla ilman satulaa ja Jenni Sulanalla ilman satulaa, niin maneesissa käyntiä vähän aikaa. Oli tosi kiva viikonloppu ja Jenni oli kyllä ihanaa seuraa! <3 ( Ps. Milla, niitte koira ei tehny mulle mitää (onneks) ja enne  se on pitäny köyttää johonki kiinni xDD)

Tällaiset kengät mä siis sain <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti