tiistai 12. heinäkuuta 2016

Mistä kaikki alkoikaan...

Mun ja Näpsän tarinahan alkoi siis siitä, kun menin Näpsällä ekaa kertaa 12.9.2014 ! Mentiin puomeja. Tuolloin olin sitä mieltä, että minä ja suomenhevoset ei todellakaan ole hyvä yhdistelmä... 
   No tunti meni kuitenkin ihan nappiin ja ihastuin Näpsään, mutta se ei kuitenkaan silti vielä ansainnut lempparihevosen paikkaa. 
  Muutaman viikon (?) päästä menin Näpsällä ilman satulaa ja silloin rakastuin siihen ihan lopullisesti. Se oli juuri mun tyylinen hevonen! 
   Näpsähän siis on karsinassa varsinkin välilllä vähä säheltäjä. Tunneilla sen kanssa saa tehdä ihan kunnolla töitä, jos haluaa sen menevän oikeasti hyvin. Monesti olen menettäny hermoni tunnilla Näpsän kanssa, mutta aina olen vain sinnikkäästi jatkanut yrittämistä! Välillä saattaa mennä kaksi kuukautta huonosti, mutta viimein jossain vaiheessa kaikki palkitaan ja tunti meneekin iha nappiin! 
Näpsän kanssa olen kokenut niin maastoilut, estetunnit ja koulutuuppailut sekä ilman satulaa menemiset. Olen myös käynyt muutaman kerran vuokraamassa Näpsää. Kisoissa ei olla vielä käyty, mutta se olisi mun suurin unelma! <3  
   Kaikin puolin Näpsä on mulle niin täydellinen hevonen kun voi olla ja toivon että saan viettää sen kanssa vielä monta vuotta! Nyt en ole mennyt Näpsällä kovin usein, sillä olen mennyt muilla tallin hevosilla, mutta se ei missään tapauksessa muuta sitä, että Näpsä on ja tulee aina olemaan mulle mun elämän tärkein hevonen! <3














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti